استفاده از یک سایبان برقی روی استخرهایی که در فضای باز قرار دارند باعث می‌شود افرادی که در استخر هستند از تابش نور خورشید در امان باشند و بتوانند لذت کافی را از شنا در استخر رو باز ببرند. برای استفاده از سایبان برقی در فضای استخر دلایل بسیاری وجود دارد اما جلوگیری از ورود اشعه های خورشید به استخر مهم ترین دلیل آن است.

سابان برقی برای استخر علاوه بر اینکه باعث راحتی و لذت بردن بیشتر افراد از فضای استخر می‌شود به زیبایی آن نیز کمک می‌کند. سایبان برقی های ساخته شده برای استفاده در فضای استخر جوری طراحی شده اند که یک محیط آرام، لذت بخش و زیبا را به ارمغان بیاورند.

سایبان استخر خانگی

امروزه تقریباً در همه ی خانه های ویلایی استخرهای رو باز کار گذاشته می‌شود تا هم حیاط زیباتری داشته باشند هم بتوانند در تابستان از آن استفاده کنند. به دلیل اینکه این استخرها از ساختمان های مجاور دیده می‌شوند همه افراد خانواده نمی‌توانند از آن استفاده کنند به همین دلیل شرکت هایی که در ایران فعالیت می‌کنند اقدام به ساخت سایبان ثابت و سایبان برقی برای استخرهای این‌چنینی کرده اند. این سایبان ها مزایای زیادی دارند که یکی از آن ها استفاده از استخر در هر زمانی توسط همه ی اعضای خانواده است.

سایبان استخر ماهی

همان‌طور که گفتیم از سایبان برقی و ثابت برای دور ماندن از اشعه های خورشید و ایجاد یک فضای امن استفاده می‌شود. جالب است بدانید از سایبان برقی در استخرهای پرورش ماهی نیز استفاده می‌کنند. استفاده از سایبان در این استخرها بسیار مقرون به صرفه است و مزایای زیادی دارد که عبارت اند از:

– پیشگیری از ایجاد جلبک روی آب استخر پرورش ماهی

– عدم کاهش میزان آب استخر بر اثر تابش نور مستقیم خورشید

– تشکیل یک فضای خوب با دمای یکسان و همگن در استخر ماهی

– حفظ ماهی ها از اثرات منفی اشعه های نور خورشید از جمله اشعه ی ماورابنفش

– افزایش طول عمر ماهی ها به دلیل در امان ماندن آن ها از نور خورشید

سایبان استخر باغی

استفاده از سایبان استخر برای استخرهایی که در ویلاها و باغ ها وجود دارند به دلیل گرم نشدن آب استخر، عدم تبخیر آب، جلوگیری از کثیف شدن آب و … است. در این‌گونه استخرها می‌توان از سایبان برقی و سایبان ثابت استفاده کرد.

سایبان استخر پیش ساخته

این نوع از سایبان جزو جدیدترین محصولاتی می‌باشد که توسط شرکت های سازنده ی سایبان در کشور تولید و عرضه شده است. این سایبان کیفیت و استقامت بسیار خوبی دارد که برای تمامی استخرهای رو باز قابل استفاده است.

قیمت سایبان استخر

قیمت سایبان برقی استخر و سایبان ثابت استخر مانند همه ی سایبان های دیگر متفاوت است و به مواردی مثل ابعاد، جنس پارچه، شرکت سازنده و خیلی چیزهای دیگر دارد. قبل از اینکه اقدام به خریدن سایبان برقی کنید حتماً درباره ی انواع جنس ها تحقیق کنید.

استفاده از سایبان برقی برای استخرهای رو باز باعث شیک شدن محیط ساختمان، ویلا یا باغ شما می‌شود. یکی از دلایلش این است که می‌توانید آن را در رنگ ها و طرح های مختلفی سفارش د