راه حل هایی برای گرم کردن غذاخوری های فضای باز

صاحبان رستوران ها برای محافظت از غذاخوری های فضای باز خود و گرم نگه داشتن دمای هوا، به ایگلو، چادر، سایبان برقی، سایبان متحرک و دیگر سازه ها روی می آورند.

مطالعه ای اخیراً انجام شده است. که رابطه بین آب و هوا و ترافیک رستوران ها را در طی همه گیری بررسی کرده. و دریافت که دما و رطوبت مطلوب تر باعث افزایش بازدیدها می شود.

طی چند سال گذشته محبوبیت کلبه ها و چادرها افزایش یافته است. زیرا رستوران ها می خواستند عمر فضای باز خود را افزایش دهند.

در سال کنونی، به دلیل محدودیت ظرفیت محدود کردن تعداد صرف غذا در رستوران ها، محبوبیت چنین سازه هایی در حال افزایش است.

ویروس کرونا رستوران ها را مجبور به خلاقیت برای ادامه فعالیت خود کرده است. بارها و رستوران ها اجازه دارند به ظرفیت کامل خود برگردند.

اما اکثریت قریب به اتفاق غذاخوری ها همچنان در حال جذب هرچه بیشتر مشتری هستند. ضمن اینکه از اقدامات فاصله اجتماعی پیروی می کنند.

برخی به غذاخوری های گسترده در فضای باز پاسخ دادند. که نشان دهنده زیبایی اتاق های غذاخوری داخلی آنها است.

بر اساس مطالعه اخیر در مورد ترافیک رستوران و روند آب و هوا، باران شدید 14٪ بازدید از رستوران را کاهش می دهد. فصل، شهر و نوع آشپزی همچنین می تواند بر میزان آب و هوا بر روند رفت و آمد رستوران تأثیر بگذارد.

بیشتر مردم در فصول سرد سال برخلاف برخی دیگر تمایل به بیرون رفتن از خانه گرم خود دارند. اما برخی از دارندگان رستوران ها سعی دارند این روند را با برپایی فضایی دنج و گرم در فضای باز بدست آورند.

با این حال هنوز برخی افراد ترجیح می دهند به خواب زمستانی بروند. تا اینکه پول بیشتری را صرف غذا در فضای باز کنند.

در اینجا چند راه حل برای رستوران های سراسر کشور آورده شده است.

راه حل هایی برای گرم کردن غذاخوری های فضای باز

می توانید برای گرم نگه داشتن مشتریان خود چادرهایی را در فضای باز آویزان از یک قاب چوبی برپا کنید. یا سایبان متحرک یا برقی را قرار داده و لامپ های گرمائی نصب کنید.

یا با الهام گرفتن از جزیره، گلخانه ای را با بخاری برقی احداث کرده تا به گرم شدن مشتری خود کمک کنید.

همچنین می توانید حباب های پلاستیکی را که صندلی ها و میزها را نیز دربرمی گیرد تعبیه کنید. دمای داخلی یک حباب حدود ده درجه گرم تر احساس می شود.

یا می توانید از بخاری های با پایه های بلند کنار هر میز و صندلی استفاده کنید.

به هر حال در این شرایط و با وجود چنین ویروسی هم مردم هنوز به تفریح و رفتن به رستوران در فضای باز نیاز دارند. صاحبان رستوران ها به در آمد خود و کارمندانشان نیاز دارند. و می توانند از این راه کسب درآمد کنند.

بنابراین راه حل های ذکر شده برای شما که صاحب کار هستید بسیار کار آمد و موثر خواهد بود.