آیا می دانید سایبان ها چیزی فراتر از سایه ایجاد می کنند؟در واقع سایبان ها می توانند مصرف انرژی شما را کاهش دهند و در هزینه های شما صرفه جویی کنند.طبق مطالعات انجام شده با نصب سایبان ها می توان سالانه 200 دلار در انرژی برای صاحبان خانه صرفه جویی کرد.

با افزودن سایبان های ثابت ، جمع شونده یا قابل حمل به پنجره های خود ، هزینه های تهویه مطبوع را کاهش داده و فضای بیرونی منزل خود را زیبا کنید.

سایبان جمع شونده ، برای کاهش اتلاف گرما در زمستان و جلوگیری از افزایش گرما در ماه های تابستان مفید است.طبق برخی منابع ، استفاده از سایبان می تواند میزان گرمای دریافتی ساختمان از نور مستقیم خورشید را تا حد زیادی کاهش دهد و این به معنی است که سیستم تهویه مطبوع شما برای خنک کردن خانه یا محل کار شما کمتر کار می کند.

به عبارت ساده تر ، سایبان متحرک اصفهان ، باعث کاهش درجه حرارت در ساختمان شما می شود ، به این معنی که واحد تهویه هوا نباید مدت طولانی روشن شود.

صاحبان خانه هایی که به دنبال کاهش هزینه های تهویه مطبوع و محافظت از مبلمان داخلی در برابر تابش شدید خورشید هستند ، ممکن است بخواهند سایبان برقی اصفهان را اضافه کنند.

نشان داده شده است که سایبان های نصب شده بر روی پنجره های رو به غرب ، باعث کاهش گرما بیش از 75 درصد می شود.سایبان ها ، هنگامی که روی پنجره های رو به جنوب قرار می گیرند ، می توانند تجمع گرما را تا 65 درصد کاهش دهند.

سایبان ها را می توان با پارچه های مخصوصی طراحی کرد که با مقاومت در برابر اشعه ماورای بنفش و توانایی جلوگیری از تابش نور خورشید تولید شده اند.یافتن تأمین کننده مناسب منسوجات برای یک پروژه سایبان خارجی به برخی تحقیقات نیاز دارد.به یاد داشته باشید ، همه پارچه ها به طور یکسان ایجاد نمی شوند.اگر پارچه به راحتی خرد می شود ، در برابر تخریب اشعه ماورا بنفش مقاومت نمی کند یا ضمانتی ندارد ، ممکن است بخواهید در مورد پارچه ای که استفاده می کنید ، تجدید نظر کنید.

در حالی که سایبان ها در گذشته از بوم یا فلز ساخته می شدند ، اکنون با پارچه هایی ساخته می شوند که در برابر کپک مقاوم هستند ، در برابر آب مقاوم هستند و همچنین در برابر محو شدن نیز مقاوم هستند.

همچنین سایبان ها با ورقه های پلی وینیل و اکریلیک با رنگ روشن با بافتی محکم ساخته می شوند تا نور خورشید را بیشتر از خود دور کنند.برای کمک به حداکثر استفاده از سایبان ، باید یکی نصب کنید که از یکی از این مواد جدید استفاده کند.

 

از سایبان های قابل تنظیم استفاده کنید تا بتوانید در طول زمستان سایبان را بکشید تا اجازه دهید ، خورشید اتاق را گرم کند یا آن را در طول تابستان گسترش دهید تا فضای اتاق را سایه دار و خنک نگه دارد.

معمولاً ، انواع مختلفی از سایبان ها در دسترس هستند ، از جمله طرح های جمع شونده.یکی از مهمترین مزایای سایبان های جمع شونده این است که آنها می توانند در زمستان جمع شوند و به اشعه خورشید اجازه می دهند از پنجره ها و درهای شیشه ای نفوذ کند و با کمک به دمای داخل خانه ، میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد.

اگر بودجه شما کم است ، ممکن است بخواهید یک طرح سایبان جمع شونده دستی را انتخاب کنید.شما می توانید سراغ سایبان های جمع شونده برقی بروید.این مدل ها دارای برچسب قیمت بالاتری هستند ، اما به راحتی با کنترل از راه دور کار می کنند.

نتیجه گیری : اگر می خواهید هزینه های تهویه مطبوع را کم کنید و فضای بیرونی خانه خود را زیبا کنید ، سایبان اضافه کنید.

شما برای محافظت از عناصر و اهداف زیبایی به سایبان خود متکی هستید ، اما اثرات مخرب هوای بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان می تواند سرمایه گذاری شما را خراب کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سالم نگه داشتن سایبان خود ، مقاله نکات محافظت از سایبان در زمستان را بارگیری کنید.