سفارش و ساخت سایبان جمع شونده

همه می خواهند که از حیاط خانه خود در کنار چند دوست و نوشیدنی های مورد علاقه خود لذت ببرند و نمی خواهند هیچ چیزی مثل نور خورشید و یا بارش باران مزاحم شان شود و برای همین است که سایبان جمع شونده را در نظر می گیرند ، زیرا سایبان آنها را از آفتاب گرم یا باران ملایم دور می کند.برای برخی از افراد ،تصمیم گیری برای خرید سایبان متحرک اصفهان ، تصمیم ساده ای است.اما پس از تصمیم برای خرید سایبان جمع شونده ، برخی از عوامل اساسی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید ، تا بتوانید بهترین را برای خود برگزینید و ما در اینجا برخی از این نکات را آورده ایم.

کجا و چه زمانی به سایه نیاز خواهید داشت؟

اگر می خواهید بیشترین میزان راحتی را از سایبان خود بدست آورید ، باید آن را در جایی قرار دهید که واقعا به آن و سایه ایجاد شده توسط آن برای نشستن و صرف غذا نیاز داشته باشید.موقعیت خورشید بسته به زمان سال متفاوت است.بنابراین ، اگر در زمستان یا بهار در حال خرید سایبان خود هستید ، اگر فکر می کنید در تابستان بیشترین استفاده را از سایبان خود خواهید گرفت ، لزوماً نمی توانید از موقعیت فعلی خورشید استفاده کنید.

ارتفاع و عرض

از دیگر عواملی که باید هنگام سفارش و نصب سایبان جمع شونده جدید در خانه خود در نظر بگیرید ، ارتفاع و عرض آن است.سایبان شما باید به حدی بالا باشد که همه افراد خانواده بتوانند در زیر آن به راحتی بایستند ، اما نباید آنقدر بلند باشد که در تأمین سایه بی اثر شود.

در نظر بگیرید که دوست دارید چند نفر را در آنجا قرار دهید و متناسب با آن اندازه مناسب سایبان برقی اصفهان را انتخاب کنید.

دوست دارید سایبان خود را تا کجا گسترش دهید؟ آیا می خواهید کل عرشه یا پاسیوی شما را بپوشاند یا می خواهید بخشی را بدون پوشش بگذارید تا عاشقان آفتاب و سایبان ها در همان منطقه عمومی با هم معاشرت کنند؟

و سپس سطح زمین باید به اندازه کافی شیب دار باشد تا آب باران بالای پارچه سایبان جمع نشود.هرچه شیب تندتر باشد ، سایبان شما بیشتر از شما در برابر عناصر محافظت می کند.شما باید زمین ایده آل را برای خود پیدا کنید که هنوز هم اجازه می دهد آب از بالا تخلیه شود.نصب کنندگان واجد شرایط ما در سایه باتیس ، زمین را در شیب ایده آل تنظیم می کنند.

خصوصیات سایبان جمع شونده

سرانجام ، باید به این فکر کنید که هنگام سفارش سایبان خود می خواهید چه ویژگی هایی را به همراه داشته باشد.قبلاً اینگونه بود که سایبان های جمع شونده باید با دست کشیده و جمع می شدند – معمولاً با میل لنگ دستی.با این حال ، امروزه ، موتور ، استفاده از سایبان را به میزان قابل توجهی آسان کرده است.سایبان های جمع شونده امروزی را می توان با استفاده از سوئیچ روی دیوار ، کنترل از راه دور یا حتی از طریق برنامه تلفن همراه باز یا بسته کرد.انتخاب این نوع گزینه ها می تواند هزینه بیشتری داشته باشد اما ارزش و سودمندی سایبان شما را نیز افزایش می دهد.

اگر می خواهید سایبان جمع شونده برای خانه خود در اصفهان سفارش دهید و نصب کنید ، تیم سایه باتیس آماده کمک هستند.ما می توانیم در مورد سبک ، محل قرارگیری ، ویژگی ها و هرگونه سوال دیگر در مورد سایبان شما ، مشاوره مفیدی ارائه دهیم.امروز با ما تماس بگیرید یا از فروشگاه ما بازدید کنید.منتظر شما عزیزان هستیم.