سایبان مغازه یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، که تبلیغ بر روی سایبان مغازه سر در فروشگاه ها است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سایبان مغازه ،مورد توجه بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است.

اگر بخواهیم به تاریخچه سایبان ورود سایبان در کشور اشاره کنیم می توانیم به ورود سایبان برای مغازه ها به عنوان اولین استفاده اشاره کنیم .سایبان مغازه اولین سایبان هایی بود که بعد از استفاده سایبان به عنوان کالای لوکس برای پادشاهان و درباریان وارد جامعه عوام شد ، این سایبان بسیار به مغازه داران جهت حفظ کالای خود از فاسد شدن و ایجاد سایه جلوی درب مغازه و راحتی بیشتر مشتریان کمک کرد .

امروزه سایبان مغازه به عنوان کالای ضروری هر فروشگاه و هر مغازه به حساب می آید .غیر از ایجاد سایه ، یک سایبان باعث کاهش دما و خنک ماندن هوای داخل مغازه می شود.

انواع سایبان مغازه:

سایبان مغازه نیز مانند بقیه سایبان ها دارای ۲ مدل دستی و برقی می باشد .سایبان دستی به کمک مغازه دار و یک میل لنگ جمع و باز می شود ، می توان گفت قدیمی ترین مدل سایبان می باشد. اما سایبان برقی با کمک یک موتور و استفاده از یک ریموت جمع وباز می شود . امروزه سایبان برقی مورد توجه اکثر مصرف کنندگان این کالا قرار گرفته است تا جایی که حتی بسیاری از کسانی که دارای سایبان های دستی هستند تمایل به تبدیل آنها به سایبان برقی می باشند .

غیر از مسئله ی برقی بودن و کنترل راحت سایبان ،به مسئله ی هوشمندسازی و اتوماتیک کردن آنها نیز می توانیم اشاره کنیم به گونه ای که با نصب یک سری حسگر بر روی سایبان این امکان را ایجاد کنیم که تا در هر شرایط جوی سایه بان به طور اتوماتیک جمع یا باز شود یا شیب خود را متناسب با نور آفتاب تغییر دهد.

سایبان مغازه تبلیغاتی :

تبلیغات یکی از اصلی ترین ابزار های فروش می باشد. برند های مختلف به روش های مختلف تصمیم به تبلیغ اجناس خود می گیرند. خواه با بنر یا تخفیف خرید کالا این کار را انجام می دهند. یکی از بهترین گزینه ها یرای تبلیغات محصول استفاده از سایبان مغازه تبلیغاتی می باشد که به راحتی میتوانید با چاپ برند یا تبلیغ محصول مورد نظر خود در عین داشتن سایه، تبلیغ نیز کرده باشید.

حال سوال این است که مزایای استفاده از سایبان مغازه تبلیغاتی چیست؟

  • به دلیلی کاربردی بودن سایبان مغازه تبلیغاتی استقبال زیادی از آن می شود.
  •  سایبان مغازه تبلیغاتی هم در حالت باز و هم در حالت جمع شده نمایانگر تبلیغات شماست.
  •  سایبان مغازه تبلیغاتی به دلیل داشتن ساختار غیر مسطح و ارتفاع پایین، از تمام زوایا جنبه تبلیغاتی خود را حفظ کرده و حتی برای عابران پیاده نیز قابل رویت است.
  • سایبان مغازه تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری نسبت به بیلبورد و تابلوهای فلکسی فیس در بر دارد.
  • سایبان مغازه تبلیغاتی قابلیت چاپ سیلک اسکرین و دیجیتال را داراست و حتی می توان تصویر مورد نظر را بصورت چهار رنگ و با وضوح بالا بر روی سایبان مغازه تبلیغاتی چاپ نمود.
  • سایبان مغازه تبلیغاتی قابل شستشو است و پس از کثیف شدن هزینه تعویض را به صاحبان آگهی تحمیل نمی کند و با یک شستشوی ساده نمای اولیه سایبان مغازه تبلیغاتی باز خواهد گشت.
  • و از همه مهمتر اینکه بر خلاف تابلوهای سر در فروشگاه ها ، برای تبلیغات بر روی سایبان مغازه ، عوارضی از سوی شهرداری دریافت نمی شود.

 

قیمت انواع سایبان مغازه:

قیمت انواع سایبان مغازه بستگی به نوع سایبان و اینکه سایبان برقی می باشد یا دستی بستگی دارد . به طور کلی در فروشگاه ها و مغازه سایبان نقش بسیار مهمی را در حفاظت کالاها در مقابل آفتاب دارا می باشد درنتیجه انتخاب درست می تواند از خسارات وارده به کالا ها به علت گرمای آفتاب جلوگیری کند.

به طور کلی قیمت سایبان مغازه به نکات زیر بستگی دارد:

  • انتخاب نوع سایبان (استفاده از سایبان برقی که توسط یک موتور توبلار حرکت می کند یا سایبان دستی که توسط مالک با کمک یک اهرم جمع یا باز می شود)
  • مقدار متراژ آن
  • نوع پارچه انتخاب شده
  • نوع متریال سازه

چه پارچه ای برای سایبان مغازه مناسب است ؟

پارچه های استفاده شده از جنس pvc یا Nanoیا …می باشند که متناسب با نیاز شما و شرایط آب و هوایی که شما در آن حضور دارید انتخاب می شوند به طور کلی پارچه ها توانایی جذب بالای آفتاب را دارند و در نتیجه فضای زیرآن خنک می باشد.

کلام آخر

آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی دانست که هر روز در حال پیش رفت است. تمام این خدمات نیاز به دانش بالا و وقت بسیار زیاد دارد تا بتواند به آن چیزی که شما نیاز دارید دست پیدا کند. اما سایه باتیس در حال حاضر با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به کاربران است. این خدمات از ابتدایی‌ترین بخش تا پشتیبانی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و همواره در کنار شما خواهد بود. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایه باتیس تماس بگیرید .