همه چیز درمورد سایبان پارکینگ

سایبان های اتومبیل منازل با پوشش های متفاوت می تواند خودرو را در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کند. سایبان ماشین یکی از کاربردی ترین انواع سایبان ثابت و متحرک می باشد و برای پوشش فضای باز ساختمان ، حیاط و اداره و فروشگاه استفاده می شود. سایبان پارکینگ در انواع مختلف سایبان ثابت و سایبان تمام اتوماتیک طراحی و تولید می شود . قیمت سایبان برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن به نسبت سایبان ثابت بیشتر است زیرا علاوه بر زیبایی ، راحتی و امنیت را برای کاربران به همراه دارد. تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود ، فقط مرحله نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر در زمان کوتاه توسط نیروهای متخصص شرکت سازنده انجام می شود.

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع سایبان برقی و ثابت ماشین و چگونگی راه اندازی و نصب آن ها بپردازیم.

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ

همان طور که می دانید استفاده از سایبان ماشین در فضای باز حیاط خانه و ساختمان های اداری و تجاری به منظور حفاظت و مراقبت از ماشین های پارک شده در برابر تابش مستقیم خورشید ،بارندگی های پراکنده باران و برف در طول سال ، فضولات پرندگان ، گرد و غبار می باشد . امروزه با پیشرفت تکنولوژی در این زمینه و نصب موتور الکتریکی بر روی انواع سایبان باعث شده که آسایش و راحتی به محیط هدیه شود و در صورت نیاز با تغییر شیب سایبان از آن در موقعیت های دیگر استفاده کرد. یکی از متداول ترین انواع سایبان ماشین که از سازه فلزی یا پوشش یو پی وی سی طراحی و ساخته می شوند و برای محافظت از خودرو در برابر اشعه خورشید استفاده می شوند. از مهم ترین ویژگی های یک سایبان خودرو برقی استحکام و انعطاف پذیری بالای سازه در کنار زیبایی آن می باشد.

انواع سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ را می توانیم با توجه به متریال به کار رفته در سازه و نوع کاربری آن به انواع سایبان اتومبیل خانگی و اداری یا سایبان پارکینگ ثابت یا سایبان پارکینگی برقی تقسیم کنیم. متریال به کار رفته در انواع سایبان پارکینگی باید در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید و شرایط جوی مناطق مقاوم باشد. مراحل تولید سایبان برقی باید زیر نظر کارشناسان و متخصصان فنی در این زمینه انجام شود تا امنیت و ایمنی در این سازه برقرار باشد و بعد از نصب و راه اندازی مشکلی برای افراد ایجاد نکند و خسارت جانی و مالی به همراه نداشته باشد.

نحوه کار سایبان برقی پارکینگ چگونه است؟

احتمالا در کوچه و خیابان سایبان های دستی را دیده اید که با نیروی انسانی باز و بسته می شوند و مشکلات خاص خود را دارند .با طراحی و ساخت انواع سایبان اتوماتیک طرفداران این سایبان به یکباره افزایش پیدا کردند زیرا تنها با فشردن یک دکمه سایبان به صورت خودکار باز و بسته می شد.

مقاله پیشنهادی : بیشتر با سایبان برقی نسل جدید سایبان های ساختمانی آشنا شوید

سایبان برقی پارکینگ ماشین با نصب موتور الکتریکی بر روی آن از راه دور با ریموت کنترل امکان تغییر شیب یا باز و بسته شدن پوشش سایبان را دارند و همین موضوع باعث شده که در میان سایبان های تولید شده سایبان برقی طرفداران بسیاری داشته باشد.راحتی ، زیبایی و مقرون به صرفه بودن سایبان های اتوماتیک باعث شده که جزو پرطرفدارترین انواع سایبان ها محسوب شوند. از سایبان های تمام اتوماتیک بیشتر برای فروشگاه های بزرگ و مغازه های کسب و کار استفاده می شود اما به دلیل زیبایی و راحتی برای ویلا ، استخر و ساختمان های مسکونی نیز این سایبان ها نصب و اجرا می شوند. همان طور که می دانید قیمت سایبان های ثابت و برقی با توجه به عواملی مختلفی از جمله جنس پوشش سایبان ،جنس و قیمت متریال استفاده شده در سازه و ابعاد و اندازه آن و نوع کاربرد سایبان محاسبه می شود اما در این میان با توجه به این عوامل در سایبان های ثابت و برقی یکسان است .

قیمت سایبان پارکینگ

سایه باتیس سازنده سایبان های ثابت و سایبان برقی پارکینگی خانگی با توجه به فاکتورهای مختلف و در نظر گرفتن مواردی چون متریال به کار رفته در ساخت سایبان ، ابعاد و اندازه سازه ، نوع کاربری سایبان ،نوع و جنس پوشش یا سقف سایبان ،نصب تجهیزات و یراق آلات مختلف همه از مواردی هستند که در قیمت سایبان های پارکینگی موثر هستند.

سایبان پارکینگ با سقف چادری

یکی از بهترین متریال به کار رفته در انواع سایبان پارکینگی ،پارچه های کششی برای طراحی و ساخت سایبان پارکینگ چادری است. این پارچه نور مستقیم خورشید را منعکس می کنند و مانع از جذب نور خورشید می شوند . سقف چادری سایبان های پارکینگ باعث خنک شدن فضای زیر سقف سایبان می شود و از گرم شدن اتومبیل در روزهای گرم سال جلوگیری می کنند.

خرید سایبان پارکینگ

همان طور که می دانید سایبان های پارکینگی با توجه به ابعاد ، متریال به کار رفته در سازه و نوع پوشش سقف سایبان ، شرکت و برنده سازنده سایبان قیمت گذاری می شوند. با درنظر گرفتن این موارد و مشورت با کارشناسان متخصص در این زمینه می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را خریداری نمایید.