بسیاری از رستوران ها امروزه دارای فضای باز می باشند. مدیران رستوران هایی که دارای فضای باز هستند می توانند با انتخاب مناسب سایبان از این فضا در روزهای گرم و سرد سال استفاده کنند. با طراحی و نصب سایبان می توانید فضای دلنشین و جذابی را در بیرون رستوران ایجاد نمایید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع سایبان برقی ، قیمت و خرید سایبان ارزان آشنا کنیم.

بررسی انواع سایبان برای رستوران

همان طور که می دانید سایبان ها با توجه به نوع کاربرد طراحی و ساخته می شوند و در مکان مناسب برای سایه و زیبایی آن ها استفاده می شوند. با توجه به نوع کاربری سایبان می توانیم به این نتیجه برسیم که در رستوران هایی که دارای فضای باز هستند ، سایبان چتری گزینه مناسب تری می باشد. سایبان چتری را می توان به صورت ثابت یا برقی طراحی و تولید کرد و از این نوع سایبان ها می توان برای ایجاد فضای مناسب و دنج در رستوران های روباز استفاده کرد.

طرح سایبان رستوران

سایبان های رستوران در طرح و رنگ و مدل های متنوع با توجه به سلیقه مشتریان ساخته می شود. استفاده از طرح چتری یا سازه چادری در سایبان ها ، سایبان کافی شاپ و مجموعه های ورزشی با فضای باز بیشتر مشاهده می شود. شما می توانید مراحل تولید سایبان برقی را که در شرکت سایه باتیس زیر نظر کارشناس و مهندسان حرفه ای ما انجام می شود را مشاهده کنید.

سایبان پارچه ای رستوران

امروزه استفاده از سازه های چادری در فضاهای باز برای خلق فضای مدرن و زیبا در مراکز تفریحی و گردشگری مختلف از جمله رستوران و کافی شاپ هایی که دارای فضای باز هستند به فراوانی مشاهده می شود. سایبان پارچه ای یکی از گزینه های انتخابی اکثر رستوران هایی است که دارای فضای باز جهت سرو غذا و نوشیدنی برای مشتریان خود هستند. با توجه به قانون های موجود و محدودیت هایی که برای نصب و اجرای سایبان ثابت در رستوران وجود دارد،می توان از سایبان پارچه ای جهت محافظت و پوشش مشتریان در برابر تابش نور خورشید و مراقبت از آن ها در برابر بارش باران برف در این فضا استفاده کرد. سایبان پارچه ای را می توان به عنوان انتخاب مناسب کافی شاپ و رستوران هایی که دارای فضای باز هستند معرفی کرد.

سایبان چتری رستوران

سایبان چتری با توجه به طراحی و ویژگی های خاص خود طرفداران بسیاری دارد. این سایبان به دلیل شیک و مدرن بودن خود گزینه مناسب افراد سخت پسند می باشد و در طرح و رنگ مختلف طراحی و تولید می شود. سایبان چتری سازه ای می باشد که ساختار ساده و شیکی دارد و می تواند به صورت ثابت یا برقی در رستوران و کافی شاپ و فضای باز هتل ها استفاده شود. یکی از محصولاتی که در زیبایی و شیک بودن فضای بیرونی رستوران و سایر کسب و کارها موثر است ،انواع سایبان ثابت و سایبان اتوماتیک می باشد.

سایبان رستوران ارزان

سایبان رستوران ارزان علاوه بر قیمت مقرون به صرفه برای مشتریان دارای ظاهری زیبایی و لوکش می باشد . قیمت ارزان سایبان نباید بر روی ویژگی های مهم و اساسی آن که همان پایداری ، مقاومت و استحکام آن ها در برابر شرایط و عوامل مختلف طبیعی است تاثیرگزار باشد. سایه باتیس سایبان ارزان را با در نظر گرفتن تمام موارد ایمنی و امنیتی بهترین و با کیفیت ترین سایبان را طراحی و تولید کرده است تا آن دسته از افرادی که بودجه کافی برای خرید سایبان تمام اتوماتیک مدرن ندارند، بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند.

سایبان برقی رستوران

یکی از مدرن ترین و جدیدترین محصولات مجموعه سایه باتیس ، سایبان برقی برای رستوران است که با نصب تجهیزات بدون نیروی دست تنها با فشردن یک دکمه باز و بسته می شوند .این نوع سازه را می توان از متریال با کیفیت و برخورداری از آخرین تکنولوژی دنیا طراحی و تولید کرد. کارشناسان مجموعه ما با تحقیق و بررسی فراوان به این نتیجه رسیده اند که با کمی هزینه بیشتر می توان با ثبت و سفارش سایبان ،سال ها از این سازه بدون ایجاد مشکل استفاده کرد. از ویژگی های اصلی سایبان برقی متحرک علاوه بر زیبایی و شیک بودن آن ،عدم استفاده از نیروی انسانی جهت باز و بسته کردن می باشد. سیستم سایبان برقی به گونه ای طراحی شده است که در شرایط مختلف آب و هوایی مانند بارش های پراکنده برف و باران و تغییر زاویه تابش خورشید امکان تغییر شیب و موقعیت سایبان وجود دارد. هم چنین در این نوع سایبان می توان با نصب چراغ و تجهیزات مختلف از جمله سیستم گرمایشی و سرمایشی ، سیستم صوتی و تصویری لحظات لذت بخش و زیبایی را در کنار خانواده تجربه کنید .