درباره سایبان ایستاده بیشتر بدانید

سایبان تبریز یک راه حل عالی برای هر صاحب خانه یا صاحب مشاغل است که می خواهد سایه یا پناهگاه بیشتری ایجاد کند.اما داشتن سایبانی که به خانه یا محل کار شما متصل باشد ، برای همه ایده آل نیست.اگر متوجه شدید که با این موضوع ارتباط دارید ، ممکن است سایبان های مستقل پاسخی باشد که به دنبال آن بوده اید.یکی از اصلی ترین مزایای سایه زنی مستقل ، امکان استفاده از آن در طیف وسیعی از مکان ها است.

سایبان های ایستاده برخلاف چادرها محکم و ایمن هستند.سایبان های ایستاده ، برخلاف سازه های دائمی ، به راحتی جابجا می شوند و درست در جایی که می خواهید قرار می گیرند.این سایبان ها نه تنها بسیار کاربردی هستند ، بلکه زیبایی نیز دارند و می توانید متناسب با سلیقه شخصی ، گزینه ایده آل خود را سفارش دهید.قاب ها در رنگ های سیاه ، سفید و ماسه ای موجود است و صدها پارچه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

سایبان ایستاده برای فضای باز خانه شما

اغلب افراد دوست دارند اوقات خود را در فضای باز در حیاط خانه بگذرانند و از یک نوشیدنی باطراوت ، اوقات با دوستان و یا صرفاً یک کتاب خوب لذت ببرند.اگر فضای بیرونی شما سرپناه مناسبی نداشته باشد ، آفتاب یا باران شدید می تواند شما را سریعاً به داخل برگرداند و سایبان ایستاده می تواند راه حلی ایده آل برای شما باشد.

اگر دوست دارید در خانه به فضای عرشه یا پاسیوی خود سایه بیافزایید ، انتخاب سایبان ایستاده دارای مزایای متعددی است ، از جمله:

  • سایه و محافظت در برابر عناصر.
  • یک منطقه بزرگ را پوشش می دهد – ایده آل برای پوشش میزهای ناهار خوری در فضای باز یا مبلمان پاسیو با فاصله اجتماعی.
  • نیازی به اتصال به خانه شما نیست – اگر پاسیویی داشته باشید که بلافاصله در مجاورت خانه شما نباشد ، این سایبان برای شما مناسب است.
  • در صورت نیاز می توان آن را به مکان های مختلف منتقل کرد.
  • مقاوم در برابر آب و باد.
  • تنوع پارچه زیاد است و می توانید از بین پارچه های مختلف مورد مناسب را انتخاب کنبد.

 

 

 

سایبان های ایستاده برای فضای باز در محل کار خود

با توجه به اینکه بسیاری از رستوران های کشور و سایر مشاغل ، فضای خود را برای رعایت مقررات فاصله اجتماعی افزایش می دهند ، سایبان های ایستاده سرمایه گذاری خوبی برای صاحبان مشاغل هستند.

مزایا عبارتند از:

  • سطح وسیعی از سایه یا محافظت در برابر باران را فراهم کنید – به ویژه هنگامی که بیش از یک سایبان استفاده می شود.
  • نصب ، پایین آوردن یا جابجایی آن آسان است.
  • بسیار بادوام ، مقاوم در برابر آب و باد
  • با صدها پارچه مختلف برای انتخاب ، می توانید پارچه ای متناسب با مارک شرکت خود پیدا کنید.

برای سفارش همین الان با سایبان برقی سایه باتیس تماس بگیرید.

آیا شما صاحب خانه یا مشاغلی هستید که فکر می کنید یک سایبان ایستاده ممکن است محصول مناسب شما باشد؟اگر چنین است ، ما دوست داریم که به شما کمک کنیم.پس همین امروز با ما تماس بگیرید و با یکی از اعضای تیم ما صحبت کنید ، ما خوشحال می شویم که با شما صحبت کنیم.

در ساخت سایبان های ایستاده از پارچه هایی استفاده شده که از شما در برابر اشعه ماورای بنفش محافظت می کنند و بسته به مدل و پارچه مورد نظر می توانند کاملاً در برابر آب مقاوم باشند.تجربه و طیف گسترده ای از محصولات ، به ما امکان می دهد راه حل هایی برای هر مکان مسکونی که به سایه نیاز دارد ارائه دهیم.ما چندین سبک و مدل سایبان ایستاده داریم که به همه امکان می دهد از فضای باز بیشتر لذت ببرند.