سقف متحرک چیست ؟

سقف متحرک  با داشتن پوشش دهی امن و صرف  کمترین قیمت و زمان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. زیبایی چشم نواز این سقف ها باعث ایجاد فضایی مدرن در اماکن مختلف میشود از طرفی در ساخت ورق های این سقف ها از پلی کربنات استفاده میشود که این مورد کیفیت بالای این ورق ها را نشان میدهد. سقف جمع شو تفاوت بسیار زیادی با سقف های معمولی دارند چه از نظر کیفیت چه از نظر شکل ظاهری با این سقف ها یک تحول جدید در صنعت معماری به وجود آورده است.

 

سقف متحرک را بیشتر بشناسید

سیستم های این سقف ها یک فضای مدرن وقابل استفاده در هرشرایط آب وهوایی وفضای باز را برای ما به ارمغان می آورد. پوشش  از اجناسی به کارگرفته میشود که دربرابر کاهش دما، کاهش سروصدای محیط بیرونی،محافظت از دمای محیط داخلی،مقاوم در برابر اشعه Uv خورشید،آتش گریز و گردوخاک یا ریزگرد ها کاملا مقاوم است و کاربرد های ویژه ای دارد. جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت از سقف متحرک با سایه باتیس تماس بگیرید .

برتری سقف متحرک

گاهی افراد نیاز داشتند با صرف زمانی کوتاه پوششی مناسب برای سازه و مکان خود داشته باشند که سقف متحرک این مشکل را بر طرف ساخت علاوه بر این گاهی برحسب شرایط جوی نیاز به استفاده و گاهی عدم استفاده از پوشش برای سقف بود این مشکل را بسیاری از تالار ها یا ورزشگاه ها یا سالن های کنسرت به خصوص در فصل تابستان به دلیل گرمایه هوا یا زمستان به دلیل سرد بودن داشتند که سقف های متحرک به دلیل قابلیت جمع شوندگی این مشکل را برطرف ساختند. از مزایا سقف های جمع شو میتوان به نور پردازی زیبای آن ها اشاره کرد علاوه بر این با توجه به اشکال مختلف جلوه ای زیبا نیز به محیط میبخشند . همچنین ازاین سقف ها به دلیل استحکام بالای آن ها میتوان در اماکنی که نیاز به امنیت سقف میباشد استفاده کرد.

 

مراحل اجرایی سقف متحرک

  • مشاوره ی اولیه
  • بازدید فنی از محل پروژه و کارشناسی
  • مشخص کردن بهترین طرح برای محل مورد نظر
  • طراحی فاز صفر معماری براساس طرح مورد تایید کارفرما
  • عقد قرارداد
  • طراحی و ساخت پروژه
  • آماده شدن
  • ارسال برای کارفرما و نصب پروژه در محل
  • خدمات پس از فروش

کلام آخر

آنچه گفته شد را می‌توان بخش کوچکی از دنیای سایبان های برقی  و سقف متحرک دانست که هر روز در حال پیش رفت است. تمام این خدمات نیاز به دانش بالا و وقت بسیار زیاد دارد تا بتواند به آن چیزی که شما نیاز دارید دست پیدا کند. اما سایه باتیس در حال حاضر با داشتن تیمی متخصص و حرفه‌ای آماده ارائه خدمات به کاربران است. این خدمات از ابتدایی‌ترین بخش تا پشتیبانی نیاز شما را برآورده خواهد کرد و همواره در کنار شما خواهد بود. جهت مشاوره و کثب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سایه باتیس تماس بگیرید .