اگر به فکر نصب سایبان برای داشتن فضای سایه دار در فضای باز در ملک خود هستید ، مطمئنا قیمت یکی از مهترین فاکتورهایی است که شما در نظر می گیرید.شما می خواهید بدانید که نصب سایبان با کیفیت و متناسب با نیاز شما چقدر هزینه دارد.در پاسخ باید به شما بگویم که عواملی زیادی هستند که هزینه را تحت تأثیر قرار می دهند.در این مقاله چند فاکتور متداول که بر قیمت این نوع کار تأثیر می گذارد ، آورده شده است که در نظر گرفتن آنها به شما کمک میکند تا قبل از هرکاری بتوانید هزینه نصب سایبان را محاسبه کنید.

چندین مزیت در مورد نصب سایبان وجود دارد ، مانند پناهگاه و محافظت در برابر اشعه خورشید.سایبان ها با مزایای فراوان ، معمولاً روی در ، پنجره ، استخر ، پاسیو و یا فضای باز نصب می شوند.نصب سایبان می تواند ، فضای خوبی برای استراحت در فضای باز فراهم کند.

نصب سایبان موافقان و مخالفانی را به همراه دارد.قبل از اینکه به فکر سرمایه گذاری در چنین پروژه ای باشید ، بهتر است در مورد مزایا و معایب سایبان ها مطالبی بدانید که در این رابطه در مقالات دیگر این سایت صحبت شده است که میتوانید به آنها مراجعه کنید.

نوع سایبان

سایبان های مختلفی برای انتخاب وجود دارد.البته قیمت آنها و نحوه نصب آنها متفاوت است.هر نوع دارای ویژگی های مختلفی است که باعث می شود امتیاز قیمت متفاوت باشد.

قابل حمل – سایبان های قابل حمل را می توان در هر جایی تنظیم کرد و به مکان های دیگر منتقل کرد.برای اطمینان از محافظت کامل در برابر آفتاب می توانید مکان آن را تنظیم کنید.

ثابت – این نوع سایبان محکم است ، زیرا به طور دائمی نصب می شود.حتی می توانید آن را به صورت سفارشی متناسب با فضایی که استفاده می شود ، تهیه کنید.نکته منفی این نوع سایبان این است که انعطاف پذیری کمتری دارند.به محض نصب سایبان نمی توانید آن را تنظیم کنید ، که ممکن است در شرایط بد آب و هوا مشکل ساز شود.

سایبان جمع شونده – اگر به دنبال سایه بان هستید که در صورت عدم استفاده بتوانید آن را جمع کنید ، بهترین گزینه شما سایبان جمع شونده است.انعطاف پذیری این نوع سایبان یکی از نقاط فروش آن است.

سایبان برقی – سایبان برقی اصفهان مشابه سایبان های جمع شونده هستند.تنها تفاوت این است که سایبان های برقی ، مکانیزمی دارند که به طور خودکار باز و بسته می شوند.قبلا در مورد مزایای سایبان برقی صحبت کردیم.اگر در منطقه ای با شرایط آب و هوایی نامشخص زندگی می کنید ، می توانید به خوبی از این نوع سایبان استفاده کنید. گرچه از سایرین گرانتر است ، اما هزینه کردن برای آنها ، ارزش دارد.

اندازه سایبان

مسلماً هرچه سایبان بزرگتری بخواهید ، زمان نصب بیشتری خواهد داشت و در نتیجه هزینه ها نیز بالاتر خواهد رفت.

دسترسی
جایی که می خواهید سایبان قرار دهید نیز یک عامل است.اگر می خواهید آن را به پنجره های طبقه دوم یا سوم متصل کنید ، ممکن است هزینه های جدی لازم باشد.چراکه برای دسترسی به این مکان ها ، به تجهیزات اضافی نیاز است تا کاری مطمئن انجام شود و در نتیجه هزینه ها نیز بالاتر خواهد رفت.

سایبان برقی

همه سایبان ها موتوری نیستند.به همین دلیل اگر می خواهید سایه بان خود را به صورت الکتریکی و بدون استفاده از دست ، باز و بسته کنید ، باید سایبان برقی خریداری کنید و این به معنای هزینه اضافی است.بعلاوه مکانیسم های الکتریکی مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین همه موارد را در نظر بگیرید.نصب سایبان حدود یک ساعت طول می کشد ، اما برای یک سایبان جمع شونده پیچیده می تواند تا 5 ساعت یا بیشتر طول بکشد.

با توجه به مطلب ارائه شده متوجه می شویم که ، قیمت سایبان ممکن است بسته به شرایط خانه شما ، مساحت کل تحت پوشش و موادی که انتخاب می کنید متفاوت باشد.

لوازم جانبی سایبان
برخی از صاحبان خانه ها لوازم جانبی مانند پرده های جانبی را نیز با سایبان های خود نصب می کنند.این ممکن است هزینه اضافی داشته باشد.اگر لوازم جانبی را همزمان با نصب سایبان نصب کنید ، می توانید در هزینه اضافی نیز صرفه جویی کنید.به غیر از پرده ، می توانید لوازم جانبی دیگری را نیز اضافه کنید ، مانند پشه بند.
نصب سایبان کار دشواری نیست ، به خصوص هنگام کار با یک شرکت معتبر.با کمک یک متخصص مشهور می توانید کار را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید.به دنبال نصب کننده های قابل اطمینان سایبان در منطقه خود باشید و برای این منظور با مجموعه سایه باتیس ارتباط برقرار کنید.