سایبان پارکینگ ماشین

در قسمت اول مقاله همه چیز درمورد سایبان پارکینگ قسمت اول شما را با سایبان پارکینگ اشنا کردم و حالا میخوایم با دیگر موارد سایبان پارکینگ برای ماشین شنا را آشنا کنیم . سایبان های اتومبیل منازل با پوشش های متفاوت می تواند خودرو را در برابر نور مستقیم خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف محافظت کند. سایبان ماشین یکی از کاربردی ترین انواع سایبان ثابت و متحرک می باشد و برای پوشش فضای باز ساختمان ، حیاط و اداره و فروشگاه استفاده می شود. تمام مراحل طراحی و ساخت سازه سایبان ماشین در کارگاه انجام می شود ، فقط مرحله نصب و راه اندازی آن در محل مورد نظر در زمان کوتاه توسط نیروهای متخصص شرکت سازنده انجام می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع سایبان برقی و ثابت ماشین و چگونگی راه اندازی و نصب آن ها بپردازیم.

سایبان پارکینگ مدرن

سایبان های پارکینگی مدرن محصولات جدید و منحصر به فرد می باشند . این سایبان ها زیر نظر افراد متخصص و با دانش فنی بالا طراحی و ساخته شده است.از ویژگی های سایبان مدرن پارکینگ می توان به سایه اندازی مناسب در تمام ساعت های آفتابی اشاره کرد. از سایبان های پارکینگی مدرن می توان به تعداد زیاد در کنار هم نصب کرد تا علاوه بر زیبایی ،پوشش مناسبی برای محافظت و مراقبت خودروهای پارک شده داشته باشد. با اجرا و نصب سایبان های پارکینگی مدرن می توان فضای مناسبی جهت پارک خودروها ایجاد کرد.

سایبان پارکینگ برقی

سایبان های پارکینگی به صورت ثابت و سایبان اتوماتیک طراحی و تولید می شوند .سایبان های برقی امروزه طرفداران بیشتری به دلیل راحتی و عدم استفاده از نیروی انسانی دارد. بسیاری از افراد به خاطر راحتی کار از سایبان برقی استفاده می کنند. سایبان متحرک پارکینگی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قابلیت جا به جایی و تغییر موقعیت و شیب در هر لحظه دارد و می تواند خودرو پارک شده را در برابر زاویه تابش خورشید محافظت نماید..

سایبان پارکینگ خانگی

کاربرد سایبان پارکینگی خانگی برای محافظت و مراقبت از خودروهای پارک شده در فضای باز ساختمان های مسکونی و خانه های بزرگ ویلایی است که دارای حیاط و فضای باز هستند. از مهم ترین ویژگی های این سایبان ها علاوه بر زیبایی به محیط و محافظت اتومبیل ها در برابر شرایط جوی ناپایدار برخی مناطق و جلوگیری از تابش نور خورشید به آن هاست. بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب و خسارت های ناشی از نور خورشید ، فضولات پرندگان ، بارش های باران و برف و یخ زدگی خودرو از سایبان های خانگی استفاده می کنند.

سایبان پارکینگ اتومبیل ارزان

این نکته در زمان انواع سایبان اتومبیل ارزان مطرح می شود که باید سایبان علاوه بر پایین بودن قیمت ،کیفیت و استحکام و پایداری خود را از دست ندهد و تمام خصوصیات یک سایبان سالم و مستحکم پارکینگی را داشته باشد. شاید یکی از دلایل پایین بودن کیفیت انواع سایبان پارکینگی ارزان به خاطر عدم استفاده از تجهیزات و فناوری های مدرن در سایبان است که این موضوع باعث ارزان قیمت بودن سایبان می گردد. سایبان ماشین از پوشش های مختلف پارچه ، پی وی سی یا پلی کربناتی استفاده می شود و اغلب برای قیمت گذاری انواع سایبان ها از روی نوع سازه ،جنس پارچه پوشش و ابعاد و اندازه سایبان قیمت گذاری انجام می شود.هرچه قیمت سایبان ارزان باشد دلیل بر کیفیت خوب یا بی کیفیت بودن آن نیست . برای آن که از کیفیت سایبان بازویی یا سایبان برقی ماشین مطمئن باشید بهتر است با کارشناس و مشاوره مجموعه معتبر مشورت های لازم را داشته باشید.آن ها با بررسی دقیق سایبان می توانند میزان مقاومت و استحکام سایبان ماشین را مشخص کنند و قیمت نهایی را اعلام کنند.

مشخصات سایبان پارکینگ ماشین

سایبان پارگینگ ماشین برای محافظت و مراقبت انواع خودرو در فضای باز کاربرد دارد .از ویژگی های مهم انواع سایبان بازویی ماشین یا سایبان ماشین سیار می توان به قابلیت شستشوی سقف ،دوام و پایداری سازه در برابر شرایط جوی نامناسب ،عملکرد و انعطاف پذیری سایبان اشاره کرد.

سایبان ماشین سیار

سایبان سیار خودرو یکی از خدمات مهمه سایه باتیس است که توسط مهندسین متخصص در این زمینه طراحی و ساخته می شود . کارشناسان و مهندسان کنترل کیفیت با بررسی ویژگی سایبان و حفظ مقاومت و پایداری آن ها در برابر شرایط محیطی آن را تایید و به مرحله ساخت و تولید می رسانند. هدف اصلی مجموعه سایه باتیس جلب رضایت مشتریان خود از طریق طراحی و ساخت محصولات با کیفیت و با طول عمر بالا می باشد.  شما می توانید با مشاوره رایگان در این زمینه بهترین تصمیم را برای انتخاب و خرید انواع سایبان برقی ماشین داشته باشید.

عدم استفاده از سایبان پارکینگ ماشین چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

اگر مجبور باشید خودرو خود را در روزهای گرم یا سرد سال در فضای بیرون پارک کنید به مرور زمان به دلیل تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی باران و برف مشکلاتی از جمله یخ زدگی و آسیب به شاسی و بدنه خودرو و تاثیرات مخرب بر روی باتری ماشین در اثر گرما شدید ایجاد خواهد شد .برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است هرچه سریع تر اقدام به خرید سایبان پارکینگ ماشین کنید.