لوور آلومینیومی چیست؟

سقف متحرک لوور

سقف متحرک لوور بهترین گزینه برای آلاچیق های سنتی هستند این سیستم های نوآورانه قادر به تغییر محیط زیر آلاچیق هستند. سقف متحرک لوور به شما امکان می دهد در ماه های گرم در سایه آفتاب بنشینید و اگر باران شروع به باریدن کند ، بلافاصله به سقف کلاه فرنگی ضدآب تبدیل می شوند. این ویژگی به مکان های زندگی در فضای باز ارزش افزوده می ده

کاربرد سقف متحرک لوور

سقف متحرک لوور عنصری پویا و بسیار کاربردی به هر ملکی اعم از ساختمانی ، مسکونی یا تجاری اضافه می کنند.

سقف های متحرک لوور سایه باتیس که عرضه کننده انواع سایبان مانند سایبان چتری، سایبان پارکینگ و… در درجه اول برای محافظت از محیط های بیرونی در تغییر شرایط آب و هوایی طراحی شده اند ، همچنین دارای تنوع در فضای باز و آسایش حرارتی هستند و به عنوان راه حل ایده آل برای خانه ، رستوران ، هتل یا کافه شما هستند. سقف متحرک لوور را می توان به راحتی با صفحه های جانبی و گرمایشی ترکیب کرد و یک فضای باز مناسب برای کل سال استفاده کرد. آنها از یک طراحی تیز و براق و عملکردی استثنایی برخوردارند که مکمل هر منطقه تراس در فضای باز است. سقف متحرک لوور که دارای سیستم سقف جمع شونده هستند برای صنعت مهمان نوازی بسیار مورد توجه هستند زیرا بدون توجه به شرایط آب و هوایی ، راحتی مشتری و بازدیدکننده را فراهم می کند. این عامل اغلب با افزایش مراجعه کنندگان و استقبال از امکانات ، بازدهی بالاتری در سرمایه گذاری داشته است. سایه باتیس با طیف گسترده ای از سیستم های لوور ، می توانند به راحتی در مکان های مختلف نصب و یا با یک قاب مستقل استفاده شوند. آنها فاصله وسیعی بین ستون های پشتیبانی دارند و از مقاومت بالایی در برابر بادهای شدید بهره مند می شوند. سقف های متحرک لوور از جدیدترین سیستم هوشمند برای عملکرد بدون دردسر بهره می برند و در صورت لزوم می توانند خودکار باشند و در برابر خورشید ،باران و باد واکنش نشان دهند. به علاوه از ویژگی های نورپردازی رنگ و گرمایش نیز برخوردار است.

مزایای سقف متحرک لوور

  • این سیستم ها می توانند ساختمان موجود شما را برای گسترش فضای زندگی شما ادغام کنند یا می توانند به عنوان سازه های مستقل نصب شوند.
  • سطح بالایی از ثبات و راحتی را ارائه می دهند.
  • ویژگی های سقف های تخت 180 میلی متر در 40 میلی متر که از آلیاژ آلومینیوم مخصوص ساخته شده اند.
  • سقف صاف آنها تخلیه آب باران را تضمین میکند.
  • می تواند با ساختارهای دیگر مرتبط باشد و یک راه حل آب و هوایی برای فضاهای بزرگتر ارائه دهد.
  • این سیستم ها در رنگ های متنوعی موجود هستند و می توانند بیشتر به سیستم های گرمایش ، روشنایی و شیشه ها یا درب مجهز شوند.

موارد استفاده از سقف متحرک لوور

  • میزهای بیرون در رستوران ها / کافه ها
  • فضای غذاخوری مسکونی در فضای باز
  • مناطقی که نیاز به محافظت در برابر آب و هوا دارند
  • باغ ویلا ها

فیلم های سایبان برقی باتیس

گالری تصاویر

An online essay writing service could help you out if it’s hard for you to create an https://www.baltictimes.com/the_best_college_paper_writing_services/ essay a paper. This can free up the time you need to perform valuable activities such as learning and revising. Even though essays are more challenging to compose than tests, your test scores can be worth more score. Help in writing is a fantastic option to avoid making the most common errors and enhance your writing ability. What is the best online paper writing service?