آیا قصد برگزاری یک رویداد اجتماعی در فضای باز را دارید ؟

در این صورت استفاده از چادرهای مهمانی سایبان نه تنها به شما امکان می دهد با استفاده از بنرها و طرح های رنگی خلاق باشید ، بلکه باعث می شود مهمانان احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

چادرهای مهمانی سایبان می توانند برای عملکردهای مختلف اجتماعی مورد استفاده قرار گیرند زیرا پوشش مناسبی برای مهمانان مهمانی و مبلمان پاسیو فراهم می کنند.

فروشندگان در بازارهای صنایع دستی و نمایشگاه های تجاری نیز غالبا از چادرهای سایبان باری نمایش کالاها و اقلام خود استفاده می کنند.

سایه و محافظت

یکی از مزایای استفاده از چادرهای مهمانی سایبان ، محافظت از عناصر است. آنها علاوه بر جذابیت بصری و جشن در هنگام تابستان در فضای باز منبع سایه ای از آفتاب را ایجاد می کنند. در هنگام نم نم باران غیر منتظره ، مهمانان می توانند زیر چادرهای سایبان نه تنها مهمانان مهمانی را از عناصر ، بلکه مبلمان پاسیو را نیز محافظت می کند.  اگر نگران این هستید که مبلمان پاسیو خود را در مرض نور خورشید یا باران قرار ندهید ،  چادر سایبان یک راه حل تزئینی و موثر ارائه می دهد.

طرح ها و رنگ ها

چادرهای سایبان معمولا برای رویدادهای فضای باز انتخاب می شوند زیرا در اندازه ها ، شکل ها و رنگ های زیادی وجود دارند.

میزبانان مهمانی این توانایی را دارند که بر اساس تعداد مهمانانی که انتظار دارند به چه اندازه چادری نیاز داشته باشند. این تضمین می کند که مهمانان فضای کافی برای غذا خوردن ، راحت نشستن و محافظت در برابر عناصر قرار دارند.

چادرهای سایبان تعدادی الگوهای زیبا و طرح های رنگی را ارائه می دهد که آنها را برای هر اجتماعی ، عروسی ، جشن تولد و … ایده آل می کند.

طبق تجربه چندین ساله سایه باتیس سازه های پارچه ای امکانات بی نظیر بسیاری را ارائه می دهند و با فناوری یشرفته پارچه ، می توانند یک نمایشگر معماری زیبا و دائمی باشند.

درک امکانات منحصر به فرد یک سازه پارچه ای معماری به شما کمک می کند تا این  مورد را به عنوان یک ساختمان آجر و ملات معمولی در نظر بگیرید.

صاحبان و توسعه دهندگان در سراسر جهان مزایای ساخت و ساز با ساختارهای پارچه ی کششی را در مقابل محصولات سنتی ساختمانی کشف کرده اند.

 

با استفاده از روش های ساخت مناسب توسط پیمانکاران متخصص طراحی برای ساخت و ساز کششی اغلب در مقایسه با پروژه های ساختمانی سنتی سریعتر و مقرون به صرفه تر است. سازه ای از پارچه کششی به صورت نیمه دائمی تا دائمی ، برای رویداد های موقتی ایده آل نیست اما یک گزینه عالی برای سازه های آجری و ملات است که قبلا به آن اعتماد کرده ایم.

اگر می خواهید چادر شما مساحت زیادی را بپوشاند ، یک ساختار پارچه بیشترین ثبات را ایجاد می کند. سازه ها از فلز مقاوم اما سبک مانند آلومینیوم آنودایز ساخته شده اند تا مقاومت لازم برای حمایت از چادر را در هر اندازه فراهم کنند.

 

از آنجا که سازه های پارچه ای نیازی به تکیه گاه داخلی ندارند ، شما قادر خواهید بود بدون مواجه شدن با انسداد ناخوشایند ، استفاده خود را از فضای داخل به حداکثر برسانید.