سایبان برقی اهواز

سایبان برقی را می توان در همه کسب وکارها و یا فعالیت های دیگر به کار برد. به طور مثال برخی از افراد، از این نوع سایبان ها برای تبلیغات و معرفی کار خود استفاده می کنند.عده ای دیگر نیز از این نوع سایبان ها برای بالکن های خود استفاده می کنند.هم به صورت دستی قابل کنترل است و هم به صورت اتوماتیک می باشد.هم چنین اگر ساختمان شما یک ایراد جزئی دارد که امکان تغییر در نمای آن را ندارید، می توان از سایبان برقی برای دادن جلوه ی زیبا به ساختمان خود استفاده کرد.

سایبان چتری اهواز

اولین کلمه ای که با شنیدن این نوع سایبان به ذهن شما خطور می کند، چتر است.زیرا این سایبان ها شباهت بسیار زیادی به چتر دارند و جلوه بسیار زیبایی به محیطی که از آن استفاده می کند می دهد.

سقف متحرک اهواز

ویژگی که سقف متحرک دارد این است که می تواند با استفاده از یک موتور به راحتی باز و بسته شود.این موتور از نوع برقی است که اگر موتور برقی آن کار نکند دیگر نمی توان به آن سقف متحرک گفت.موتور این نوع سایبان ها از دو نوع است.

سقف متحرک پارکینگ اهواز

سایبان پارکینگ را می توان در طرح های مختلف ایجاد کرد و اگر به درستی تکمیل شود، جلوه بسیار زیبایی به محیط می دهد.علت استفاده از این نوع سایبان ها حفظ خودرو از تمامی حوادثی که ممکن است به آن دچار شود.طراحی این نوع سایبان ها دقت بسیاری لازم دارد، زیرا اگر به درستی طراحی نشود، باعث خراب شدن محیط می شود.

هنگامی که سایبان جمع می شود ، جعبه آلومینیوم ظریف و مقاوم در برابر خوردگی به طور موثری از پوشش و اجزای مکانیکی در برابر تاثیرات محیطی و همچنین باران ، برف ، طوفان و خاک محافظت می کن . که تاثیر مثبتی بر عمر مفید سایبان دارد و لذت بی دردسر در سایه را تضمین می کند.

سازه پارچه ای اهواز

استفاده از آلاچیق ها در مناطق مختلف آب و هوایی بسته به نوع سازه و پارچه متفاوت است.مقاومت این نوع از آلاچیق ها در برابر هوا نیز به ساختار پارچه بستگی دارد.نوع پارچه هم به میزان جذب صدا و انتقال نور خورشید موثر است. البته قابل ذکر است که با استفاده از پارچه مناسب و بادوام میتوان مناطق بزرگی را تحت پوشش آلاچیق قرار داد.کف سازی آلاچیق هم اگر میخواهید مکان آنرا تغییر دهید بسیار مهم است .با توجه به سلیقه مشتری میتوان با برق کشی و نورپردازی آسان و زیبا محیط بسیار شکیل بوجود آورد.

سایبان متحرک اهواز

ساخت سقف متحرک اهواز

سقف متحرک اهواز

سقف متحرک استخر اهواز

فیلم های سایبان اهواز





گالری سایبان اهواز